runningjohanna

Framtidsplaner

Av Johanna Bygdell - 2017-08-15 22:11

Sommaren är snart slut. Den har varit bra. Haft många fenomenala löparäventyr.

Tävlingssuget har varit lite skraltigt, men det är tillbaka. Jag har länge sneglat på Ultravasan, men har inte passat. Sen bävar jag lite. Det är för platt och oteknisk. Jag får för mig att jag inte kommer till min rätt. Jag är inte snabb. Jag är teknisk och uthållig. Men jag vet ju inte förrän jag testar, så i år är det dags. Jag vill lyckas, prestera bra. Vinna. Vem vill inte det? Men jag försöker vara realist oxå. Ta ner förväntningarna och kraven på mig själv. För att tackla ev besvikelse...

Nåja. Planen är alltså Ultravasan, sneglar på Kramfors ultrafestival, sen Härnö trail, 25-manna och sist Kullamannen... men vi får väl se. Hade gärna klämt in lite svimrun oxå... mycket nu...

Och så målandet och tapetserandet. Jobbet och balansen i livet. Reda i livet. Benen på jorden.

 
 
Lina El Kott Helander

Lina El Kott Helander

23 augusti 2017 15:52

Du borde testa Åre Trail istället för Härnö 😉

http://Www.syskonkarlek.webblogg.se

Johanna Bygdell

24 augusti 2017 19:41

Det är synd de krockar, men jag har otroligt svårt att välja bort Härnö trail. Banan är kanske den mest tekniska i Sverige och helt fenomenal!

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards